1,4 tys. widzów kanału Polsat Games. Animacja „Dragon Ball Super” hitem. „Interesujące treści dla pewnej niszy odbiorców”
Polsat Games po pierwszych kilkunastu miesiącach emisji ogląda średnio 1,4 tys. osób. Największą widownię dotychczas zgromadziła animacja „Dragon Ball Super”. - Stacja dociera do pewnej niszy odbiorców oferując interesujące ich treści - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Hofmann, video expert w Havas Media Group.
Średnia widownia Polsatu Games w okresie od 15 października 2018 roku do 31 stycznia 2020 roku wyniosła 1,4 tys. osób. Przełożyło się to na 0,02 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdego dnia nową stację obejrzało średnio 120,1 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 63,6 tys., a w 16-59 - 79,8 tys.).
Najlepsze wyniki stacja notowała w pierwszym miesiącu emisji, czyli w październiku 2018 roku. Od 15 do 31 października Polsat Games śledziło 2 tys. osób, co dało jej 0,03 proc. udziału. Z kolei najsłabsze wyniki Polsat Games miał w styczniu 2019 roku - 1,1 tys. (0,01 proc. udziału).
Z analizy oglądalności dzień po dniu wynika, że najlepsze wyniki Polsat Games miał 26 października ub.r., kiedy stację śledziło średnio 8,4 tys. osób, co przełożyło się na 0,13 proc. udziału.
- Kanał Polsat Games dociera do pewnej niszy odbiorców oferując interesujące ich treści. Zdarzają się jednak okresy w których oglądalność wzrasta - w szczególności w miesiącach wakacyjnych oraz okresach związanych z dużymi imprezami popularnej gry League of Legends (Turniej MSI - kwiecień, maj oraz Turniej Worlds - październik) - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Hofmann, video expert w Havas Media Group. - Działa to tak jak w przypadku tradycyjnych wydarzeń sportowych - duże imprezy e-sportowe przyciągają przed odbiorniki większą rzeszę widzów - dodaje.
W rankingu najchętniej oglądanych pozycji programowych pierwsze miejsce zajęła animacja „Dragon Ball Super” z 12 stycznia ub.r. z godz. 10.30. Śledziło ją średnio 74,1 tys. osób (1 proc. udziału).
Na szóstym miejscu sklasyfikowana została transmisja z Mistrzostw Świata w League Of Legends 2019. 26 października ub.r. w godz. 15.00-15.43 relację oglądało 51,2 tys. osób (SHR na poziomie 0,73 proc.).
Polsat Games jest skierowany nie tylko do fanów gier komputerowych czy esportu, ale również do pasjonatów nowych technologii i animacji. Oprócz recenzji gier i sprzętu oraz talk-show z udziałem twórców gier, stacja emituje także programy rozrywkowe z gwiazdami internetu (m.in. „Gry komputerowe show” prowadzone przez Generatora Frajdy).
Na kanale nie brakuje anime (m.in. „Dragon Ball Super” czy „Assassination Classroom”) oraz programów skierowanych do młodszych widzów, które proponują naukę z wykorzystaniem gier. Flagowymi produkcjami Polsat Games są własne rozgrywki esportowe, w tym m.in. Ultraliga.
Telewizja Polsat otrzymała od KRRIT 10-letnią koncesję na nadawanie kanału na satelicie i w kablówkach.
Dołącz do dyskusji: 1,4 tys. widzów kanału Polsat Games. Animacja „Dragon Ball Super” hitem. „Interesujące treści dla pewnej niszy odbiorców”
I wszyscy ich widzowie są z komercyjnej xd
:D :D :D