1,7 mln osób oglądało „Roast Kuby Wojewódzkiego”. TVN pokonał konkurencję
Średnio 1,7 mln widzów obejrzało „Roast Kuby Wojewódzkiego”, a TVN w czasie emisji widowiska znokautował konkurencję w rynku telewizyjnym. O 210 tys. widzów więcej miało otwarcie nowego sezonu „Kuby Wojewódzkiego”.
W show „Roast Kuby Wojewódzkiego” dziennikarza wykpiwali stand-uperzy: Antoni Syrek-Dąbrowski, Cezary Jurkiewicz, Michał Kempa, Sebastian Rejent oraz Abelard Giza oraz aktorka Anna Dereszowska, piosenkarz Dawid Podsiadło i dziennikarz Piotr Kędzierski. W nagranym programie padło bardzo wiele przekleństw i mocnych żartów, dlatego TVN zdecydował się pokazać go we wtorek dopiero o 22.30.
Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez nadawcę wynika, że „Roast” obejrzało średnio 1,7 mln widzów. Dało to kanałowi 17,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 23,06 proc. w grupie 16-49. Przynajmniej jedną minutę programu obejrzało w sumie 3,73 mln osób.
TVN w czasie emisji „Roastu” pokonał konkurencję. Średnio między 22.30 a 23.50 stacja miała 17,28 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 22,11 proc. w grupie komercyjnej (dane dotyczą pasma wraz z przerwami reklamowymi). Zajmująca drugie miejsce TVP2, która nadawała wówczas końcówkę „Magazynu Ekspresu Reporterów” i „Bestsellery Empiku 2015”, zanotowała wtedy 8,83 proc. udziału (6,63 proc. w grupie komercyjnej). Trzecia była TVP1 pokazująca film „Prezydent - miłość w Białym Domu” i początek „Agentów T.A.R.C.Z.Y.” (odpowiednio 7,98 proc. i 7,72 proc. udziału), a czwarty - Polsat z filmem „Oldboy. Zemsta jest cierpliwa” (6,29 proc. i 7,38 proc.).
Z kolei średnia widownia pierwszego odcinka nowej serii „Kuby Wojewódzkiego” wyniosła średnio 1,91 mln osób, co przełożyło się na 13,21 proc. udziału w grupie 4+ i 16,55 proc. w 16-49.
Nadano go wyjątkowo o 21.30. TVN w paśmie jego emisji (21.30-22.28), mając odpowiednio 12,44 proc. i 15,76 proc. udziału, zajął drugie miejsce w rynku. Liderem była TVP2 (20,12 proc. i 15,73 proc. udziału), trzeci był Polsat (10,99 proc. i 13,57 proc.), a czwarta - TVP1 (tylko 4,75 proc. i 4,35 proc.).
Premiera 20. serii programu Kuby Wojewódzkiego miała o 580 tys. widzów więcej niż premiera 18. sezonu, która odbyła się rok temu (dokładnie 3 marca ub.r), ale wtedy odcinek nadano w normalnym paśmie talks-show, czyli o 22.30 (zobacz te dane).
Dodajmy, że od przyszłego tygodnia „Kuba Wojewódzki” pokazywany będzie już o stałej porze - we wtorki o 22.30, a godzinę wcześniej będzie można śledzić nowy talent-show „Agent - gwiazdy”.
Dołącz do dyskusji: 1,7 mln osób oglądało „Roast Kuby Wojewódzkiego”. TVN pokonał konkurencję