10 procent załogi Ogilvy Group straciło pracę
Firma Ogilvy Group o około 10 procent zredukowała liczbę etatów w swoich oddziałach.
Redukcja zatrudnienia dotknęła zlokalizowane w Ameryce Północnej biura takich oddziałów firmy jak Ogilvy & Mather, OgilvyOne, Ogilvy Interactive oraz OgilvyAction - informuje serwis Adweek, powołując się na źródła zaznajomione ze sprawą.
Według jednych źródeł serwisu pracę straciło łącznie około 300 osób. Z kolei inne mówią o mniej więcej połowie tej liczby lub około 10 procentach całkowitego stanu osobowego we wspomnianych biurach.
Cięcia etatów są odpowiedzią na zmniejszające się wydatki klientów Ogilvy. Firma obsługuje m.in. takie marki jak IBM, American Express, Kodak, Unilever, Kraft Foods, Lenovo czy Morgan Stanley.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: 10 procent załogi Ogilvy Group straciło pracę