24/7 łączy swoje agencje w 24/7 Communication
Grupa 24/7 konsoliduje wszystkie swoje spółki pod wspólną nazwą 24/7 Communication i zapowiada integrację świadczonych przez nie usług.
Pod szyldem 24/7 istniały dotychczas trzy agencje: 24/7 PR świadcząca usługi w zakresie public relations, 24/7 Reputation zajmująca się zarządzaniem wizerunkiem oraz 24/7 Digital działająca w internecie. Nowa spółka będzie oferować zintegrowane usługi w oparciu o dotychczasową działalność trzech agencji.
- Zmiana nazwy to dla rynku sprawa praktycznie niezauważalna. Dla wszystkich i tak funkcjonujemy po prostu jako 24/7 - uzasadnia Dorota Zmarzlak, prezes firmy. - A co konkretnie oznacza pozbycie się ‘łatek’ PR, digital, reputation, etc.? Taki podział dłużej nie miał racji bytu - po pierwsze już dawno prowadzimy zintegrowane działania komunikacyjne dla naszych klientów w wymiarze 270 stopni, po drugie public relations przestało być nazwą wystarczającą dla największej spółki grupy - agencji PR - tłumaczy.
Jednocześnie agencja dzieli swoje struktury na dwa piony: komunikacji brandowej oraz komunikacji korporacyjnej i budowania reputacji. Pierwszym zarządzać będzie Agata Zeman (pełniąca funkcję director brand communication), a drugim Michał Szapiro jako director corporate communication & reputation.
Firma nie będzie już miała osobnego działu digital, a wszystkie osoby pracujące dla danego klienta w starych spółkach zostały włączone do jednego zespołu. - Takie działanie potwierdza to, co dzieje się u nas od jakiegoś czasu: budowanie kompetencji wokół klientów oraz zapewnianie im jednego punktu kontaktu. Tworząc zespoły wokół klientów, a nie wokół kompetencji, ułatwiamy pracę głównym osobom odpowiedzialnym za prowadzenie projektów - wyjaśnia Dorota Zmarzlak.
24/7 Communication zatrudnia obecnie ponad 50 osób.
Dołącz do dyskusji: 24/7 łączy swoje agencje w 24/7 Communication