Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski w McCann Poland
Z początkiem marca do zespołu agencji McCann Poland dołączają Agata Krawczyk na stanowisko strategic director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko creative director.
Agata Krawczyk obejmie stanowisko strategic director i będzie nadzorowała pracę całego działu strategii agencji McCann i Grupy. Będzie wspierać agencję w dalszym rozwoju strategicznym.
Krawczyk przez 10 lat była związana z DDB Warszawa, gdzie przeszła praktycznie wszystkie szczeble zawodowe w dziale strategii, zdobywając doświadczenie we wszystkich głównych branżach na rynku. Ostatnio pracowała m.in. dla Pepsi, Cheetos, SEAT & CUPRA i Allegro.
Bartosz Jeglejewski, nowy creative director w McCann Poland, przez ostatnie lata pełnił funkcję creative group head w Publicis Worldwide Poland i kierował pracami zespołów dla Banku BNP Paribas, Renault, Pru i Mondelez (Oreo, 7Days).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Agencja McCann pojawiła się w Polsce już na początku lat 90tych, będąc pierwszą agencją sieciową na naszym lokalnym rynku. Od tego czasu przeszliśmy wiele zmian, które nas rozwijały, ale też pozwalały przez lata utrzymywać czołową pozycję w branży kreatywnej. Dołączenie Agaty i Bartka jest kolejnym ważnym krokiem dla McCann Poland wzmacniającym pion strategiczno-kreatywny w naszej agencji i Grupie - mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland.
Dołącz do dyskusji: Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski w McCann Poland