Aleksander Frydrych: z Grey Group do Cut the Mustard
Aleksander Frydrych objął stanowisko dyrektora kreatywnego Cut The Mustard. Do agencji przeszedł z Grey Group, gdzie pracował blisko 1,5 roku.
Frydrych jest odpowiedzialny za kierowanie działem kreacji oraz wsparcie strategiczne zarządu agencji. Będzie również zaangażowany w rozwój Cut The Mustard.
- Chcemy, aby Alek miał realny udział w budowaniu długofalowej strategii działania w obszarze kreacji oraz wytyczaniu kierunku rozwoju naszej agencji - mówi Karolina Witecka, partner zarządzający Cut The Mustard.
Od marca 2017 roku Frydrych był deputy creative directorem w Grey Group, gdzie zajmował się poszerzaniem digitalowych kompetencji w firmie. Zarządzał również zespołami pracującymi na projektach ATL, BTL i digital.
Wcześniej przez cztery lata pracował w agencji Walk Digital. Zajmował tam kolejno stanowiska: senior digital creative i digital creative director. Wcześniej pracował w The Addictives oraz w Change Integrated. Był też związany z agencjami Scholz&Friends i Leo Burnett.
Dołącz do dyskusji: Aleksander Frydrych: z Grey Group do Cut the Mustard