Aneta Sierocińska i Konrad Jamski w Komunikacji Plus
Do zespołu agencji Komunikacja Plus dołączył Konrad Jamski, który jako digital manager będzie odpowiadał za opracowanie i realizację strategii rozwoju usług digitalowych. Pracę w firmie zaczęła też Aneta Sierocińska.
- Klienci coraz częściej oczekują wspierania działań PR działaniami online - podkreśla Tomasz Alberski, prezes Komunikacji Plus. - Jeden z głównych powodów to mierzalność internetu jako medium, dzięki czemu łatwiej jest obserwować, na co przeznaczane są pieniądze i jakie konkretnie przynosi to efekty. Dlatego właśnie w oparciu o narzędzia analityczne i nowe technologie chcemy budować naszą przewagę konkurencyjną na rynku - dodaje.
Konrad Jamski jest związany z branżą reklamy internetowej od ponad siedmiu lat. Wcześnie pracował w firmach ARBOinteractive, Redefine, Goldbach Audience Poland/Ströer Digital Media oraz Gemius.
Zajmował się m.in. zakupem i planowaniem kampanii reklamowych w internecie (m.in. dla Cyfrowego Polsatu), negocjowaniem kontraktów i zarządzaniem relacjami z kluczowymi wydawcami (m.in. PB.pl, nf.pl), optymalizacją kosztów mediowych i yield management.
W Goldbach/Ströer był odpowiedzialny za rozwój narzędzia do analizy i estymacji wydatków reklamy internetowej AdReport, z którego korzystają m.in. Group M, Starcom, Zenith Optimedia, Value Media, IDMnet, oraz TUI. W Gemiusie odpowiadał z kolei za badanie Gemius Audience Measurement na wybranych rynkach CEE.
Ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie Edynburskim oraz program MBA w Szkole Głównej Handlowej.
Zespół Komunikacji Plus wzmocniła też Aneta Sierocińska, która na stanowisku młodszego specjalisty ds. PR będzie wspierać projekty z obszaru media relations i PR korporacyjnego. Wcześniej była związana z agencją Synertime, gdzie dla klientów z branży FMCG prowadziła projekty z zakresu PR produktowego, CSR, event marketingu i blogorelacji.
Dołącz do dyskusji: Aneta Sierocińska i Konrad Jamski w Komunikacji Plus