Anna Lubowska prezesem SAR
Anna Lubowska została prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Do zarządu dołączyli Cezary Antoń i Igor Kaleński, a do samej organizacji przyjęto siedem nowych agencji.
Podczas walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR na jego prezesa wybrano Annę Lubowską, CEO Mediaedge:cia Central & Eastern Europe. Lubowska zastąpiła na tym stanowisku Marka Gargałę, który zrezygnował z niego w październiku ubiegłego roku. Członkami zarządu organizacji zostali Cezary Antoń, dyrektor zarządzający Fat Baby, i Igor Kaleński, CEO Grupy Saatchi & Saatchi, natomiast do składu sądu koleżeńskiego dołączyła Izabela Albrychiewicz, dyrektor zarządzający Mediaedge:cia.
Do SAR przyjęto też cztery nowe agencje reklamowe: Albert Lumberjacker , Fat Baby, OS3 i Sholz&Friends oraz trzy agencje brand design: Brandy, Wilk Studio i SaltPepper Brand Design. Obecnie organizacja liczy 73 członków.
Dołącz do dyskusji: Anna Lubowska prezesem SAR