Artegence wygrała przetarg na relaunch platformy Budogram
Firma Wienerberger wybrała w przetargu agencję Artegence, która zajmie się relaunchem platformy Budogram, skupiającej społeczność budujących domy. Projekt zaplanowano na ten i kolejny rok.
Artegence będzie odpowiedzialna za serwis Budogram oraz wersję mobilną, w tym nową strategię platformy, UI/UX design, technologię, content i wsparcie mediowe.
- Do przygotowania jej nowej wersji potrzebowaliśmy świeżego spojrzenia i innowacyjnych rozwiązań, dlatego zdecydowaliśmy się na tak kompetentnego i doświadczonego partnera, jakim jest Artegence – komentuje Klaudia Głowacka, kierująca marketingiem w firmie Wienerberger.
Budogram.pl to platforma służąca do wymiany doświadczeń z każdego etapu prac budowlanych oraz wykończeniowych.
Dołącz do dyskusji: Artegence wygrała przetarg na relaunch platformy Budogram