Audytorium17 drugi raz w tym roku podnosi ceny reklam
Audytorium17, zrzeszające 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia podnosi z początkiem listopada br. ceny reklam pakietu obejmującego reklamy we wszystkich tych stacjach. Wzrosną średnio o 6,7 proc.
Od początku listopada br. wrosną ceny reklam pakietu Audytorium17, który obejmuje 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia.
Między godzinami 6 a 20 cennik wzrośnie średnio o 6.7 proc.
Cena spotu rate card w najdroższym paśmie będzie wyniesie po podwyżce 7 020, 00 zł.
- Nowy cennik podyktowany jest zmianami cenników lokalnych oraz stale rosnącym zainteresowaniem reklamodawców - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Bziuk, client service director w Audytorium17.
Spółka już drugi raz w tym roku wprowadza korektę cennika reklamowego. Wiosną ceny podniesiono średnio o 8 proc. Była to pierwsza podwyżka od dwóch lat.
Dołącz do dyskusji: Audytorium17 drugi raz w tym roku podnosi ceny reklam