SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Banah Group dla Żywiec Zdrój Smako-łyk

Na podstawie nowego key visuala powstała linia POS wspierająca sprzedaż Żywiec Zdrój Smako-łyk w sklepach.

Na podstawie nowego key visuala powstała linia POS wspierająca sprzedaż Żywiec Zdrój Smako-łyk w sklepach.

Kampania BTL Żywiec Zdrój Smako-łyk potrwa do końca lipca i ma zasięg ogólnopolski. Adresowana jest do ludzi ceniących dobry smak oraz zdrowy styl życia. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki w sklepach oraz wywołanie bodźca zakupowego.

Współpraca marek Żywiec Zdrój z Agencją Reklamową Banah Group z przy obsłudze kampanii BTL trwa już 3 rok. Za kampanię ze strony Agencji Banah Group odpowiedzialny jest Piotr Łukasiak - Group Head Account Manager.

Dołącz do dyskusji: Banah Group dla Żywiec Zdrój Smako-łyk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl