Banah Group dla Żywiec Zdrój Smako-łyk
Na podstawie nowego key visuala powstała linia POS wspierająca sprzedaż Żywiec Zdrój Smako-łyk w sklepach.
Na podstawie nowego key visuala powstała linia POS wspierająca sprzedaż Żywiec Zdrój Smako-łyk w sklepach.
Kampania BTL Żywiec Zdrój Smako-łyk potrwa do końca lipca i ma zasięg ogólnopolski. Adresowana jest do ludzi ceniących dobry smak oraz zdrowy styl życia. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki w sklepach oraz wywołanie bodźca zakupowego.
Współpraca marek Żywiec Zdrój z Agencją Reklamową Banah Group z przy obsłudze kampanii BTL trwa już 3 rok. Za kampanię ze strony Agencji Banah Group odpowiedzialny jest Piotr Łukasiak - Group Head Account Manager.
Dołącz do dyskusji: Banah Group dla Żywiec Zdrój Smako-łyk