Bartosz Dobrzyński pokieruje marketingiem Play
Bartosz Dobrzyński obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu Play i członka zarządu P4. Zastąpi w tych funkcjach Jacka Balickiego (Henslera), który odszedł z firmy.
Bartosz Dobrzyński pracuje w P4 od września ubiegłego roku jako zastępca dyrektora ds. marketingu. W najbliższych dniach przejmie kierownictwo w tym dziale i miejsce w zarządzie firmy, zgodnie z przewidywaniami zastępując na tych stanowiskach Jacka Balickiego (Henslera), który w ubiegłym tytoniu ogłosił, że odchodzi z P4.
W 2009 roku jeszcze przyśpieszymy tempo rozwoju, oferując klientom niedrogie, proste oferty we wszystkich segmentach rynku - deklaruje Dobrzyński.
Swoją karierę zaczynał on jeszcze na studiach jako dziennikarz "Gazety Wyborczej", a od 1999 roku pracuje w branży telekomunikacyjnej: najpierw w Polkomtelu, a od 2001 roku w PTK Centertel, gdzie kierował działaniami z zakresu marketingu masowego telefonii komórkowej.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Dobrzyński pokieruje marketingiem Play