SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beata Tyszkiewicz w kampanii 'Rozwiązanie na zapominanie'

Ruszyła kampania społeczna 'Rozwiązanie na zapominanie' promującapomoc starszym osobom cierpiącym na zaburzenia pamięci. Ambasadoremakcji jest Beata Tyszkiewicz.

Rozpoczęta właśnie kampania społeczna "Rozwiązanie nazapominanie" podkreśla, jak ważne jest rozpoznaniepierwszych objawów zaburzeń pamięci pojawiających się u starszychosób. Działania są skierowane przede wszystkim do osób w młodym iśrednim wieku, które jako pierwsze mogą dostrzec te symptomy uswoich rodziców i dziadków oraz zasugerować im wizytę ulekarza.

Akcję zainauguruje organizowana przez agencję ComPresskonferencja prasowa z udziałem Beaty Tyszkiewicz.Na razie głównym elementem kampanii jest serwis internetowywww.memo.pl, w którym opróczinformacji o wykrywaniu i leczeniu wczesnych objawów zaniku pamięciznajdują się testy sprawdzające zapamiętywanie i ćwiczeniapoprawiające tę umiejętność.

Na stronie - przygotowanej przez agencję Harder &Harder - można też dodać swoje najciekawsze wspomnienie ioceniać te zamieszczone przez innych. W ramach akcji - prowadzonejprzez Polpharmę - planowane są ponadto działaniaskierowane bezpośrednio do starszych osób oraz do lekarzy ifarmaceutów, a także bliska współpraca z mediami.

Dołącz do dyskusji: Beata Tyszkiewicz w kampanii 'Rozwiązanie na zapominanie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl