SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FoodCare reklamuje Black Spritz

Należąca do FoodCare marka napojów energetycznych Black Energy Drink rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz.

Wprowadzony na rynek jesienią ubiegłego roku Black Spritz to bezalkoholowy energy drink o wysokiej zawartości kofeiny, z dodatkiem witamin B6 i B12.

Kampania prowadzona jest w telewizji – w stacjach głównych i tematycznych. Za jej realizację, w tym planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja mediowa Initiative (Mediabrands).

Twórcą spotu jest Peppers Ghost. Za scenariusz i reżyserię odpowiadał Henry Szymański, za muzykę i oprawę dźwiękową – Filip Siejka, a za postprodukcję – Liqd.pl.

 

Dołącz do dyskusji: FoodCare reklamuje Black Spritz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl