BMW M3 Touring reklamowany przez Mediaplus i SalesTube
Agencje Mediaplus i Salestube, należące do GroupOne, przygotowały kampanię wspierającą rynkowy debiut nowego modelu samochodu BMW M3 Touring.
Agencja Mediaplus, która koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital Grupy BMW w regionie Europy Środkowo-Wschodniej zrealizowała kampanię launchującą nowe modele BMW M3 Touring - pierwszy Touring Serii M. Działania z zakresu paid social przeprowadziła agencja MarTech & e-commerce SalesTube, która dla BMW i Mini jest hubem kompetencyjnym w tym obszarze na 23 rynkach europejskich.
W kampanii pokazano, że BMW M3 Touring to pojazd dla osób, które na co dzień stawiają na funkcjonalność, wygodę i bezpieczeństwo, ale pragną również wrażeń M na torze. Kampania obejmuje emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, reklamy display, działania programmatic, paid social oraz rich one, a także publikację artykułów contentowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Akcja została zrealizowana przez agencje Group One, Mediaplus i SalesTube, w modelu house of communication, jako zintegrowany zespół multikompetencyjny.
Agencja Mediaplus zajęła się strategią, planowaniem i zakupem mediów, natomiast SalesTube odpowiadał za działania z zakresu paid social. Kampanię wspierały także agencja Change Serviceplan (Group One), która odpowiadała za kreacje mailingowe, spółka Plan.Net TechNest (Group One), która skoordynowała roll-out strony produktowej na ponad 100 rynkach oraz agencja MediaMonks.
Dołącz do dyskusji: BMW M3 Touring reklamowany przez Mediaplus i SalesTube