Carrefour zawarł strategiczne partnerstwo z Facebookiem
Sieć sklepów Carrefour zawarła strategiczne partnerstwo z Meta (Facebook). Umowa przewiduje wsparcie francuskiego detalisty w jego cyfrowej transformacji.
Partnerstwo Carrefoura i Meta obejmie wszystkie działania - od komunikacji wewnętrznej, przez doświadczenia pracowników, relacje z klientami, reklamę cyfrową i cyfryzację broszur po handel społecznościowy.
Carrefour ma korzystać głównie z pomocy firmy macierzystej Facebooka, aby stworzyć środowisko bardziej przyjazne dla urządzeń mobilnych dla osób przeglądających i robiących zakupy na swoich smartfonach. Detalista będzie również współpracować z WhatsApp i Messengerem.
W ramach współpracy menedżerowie lokalnych sklepów będą mogli reklamować się lokalnie w internecie za pośrednictwem różnych kanałów Facebooka, takich jak Instagram.
Planowane jest również uruchomienie na WhatsApp e-broszury sieci supermarketów z możliwością zakupów, ponieważ 70 proc. Francuzów twierdzi, że wolałoby broszury cyfrowe od papierowych. firma Marka Zuckerberga ma zająć się również ulepszeniem Carrefour Links, własnej platformy medialnej i reklamowej francuskiego detalisty.
Narzędziem korporacyjnym dla 320 tys. pracowników Carrefoura ma być Workplace. Firma wyjaśnia, że "celem jest umożliwienie pracownikom budowania społeczności i korzystania ze znanych funkcji sieci społecznościowych w ich codziennym życiu zawodowym, aby mogli lepiej komunikować się ze sobą”.
Dołącz do dyskusji: Carrefour zawarł strategiczne partnerstwo z Facebookiem