SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour zawarł strategiczne partnerstwo z Facebookiem

Sieć sklepów Carrefour zawarła strategiczne partnerstwo z Meta (Facebook). Umowa przewiduje wsparcie francuskiego detalisty w jego cyfrowej transformacji.

Partnerstwo Carrefoura i Meta obejmie wszystkie działania - od komunikacji wewnętrznej, przez doświadczenia pracowników, relacje z klientami, reklamę cyfrową i cyfryzację broszur po handel społecznościowy.

Carrefour ma korzystać głównie z pomocy firmy macierzystej Facebooka, aby stworzyć środowisko bardziej przyjazne dla urządzeń mobilnych dla osób przeglądających i robiących zakupy na swoich smartfonach. Detalista będzie również współpracować z WhatsApp i Messengerem.

W ramach współpracy menedżerowie lokalnych sklepów będą mogli reklamować się lokalnie w internecie za pośrednictwem różnych kanałów Facebooka, takich jak Instagram.

Planowane jest również uruchomienie na WhatsApp e-broszury sieci supermarketów z możliwością zakupów, ponieważ 70 proc. Francuzów twierdzi, że wolałoby broszury cyfrowe od papierowych. firma Marka Zuckerberga ma zająć się również ulepszeniem Carrefour Links, własnej platformy medialnej i reklamowej francuskiego detalisty.

Narzędziem korporacyjnym dla 320  tys. pracowników Carrefoura ma być Workplace. Firma wyjaśnia, że "celem jest umożliwienie pracownikom budowania społeczności i korzystania ze znanych funkcji sieci społecznościowych w ich codziennym życiu zawodowym, aby mogli lepiej komunikować się ze sobą”.

Dołącz do dyskusji: Carrefour zawarł strategiczne partnerstwo z Facebookiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl