Cif i Domestos: sprawdź, jak oni sprzątają
Unilever rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką marek Cif i Domestos pod hasłem "Sprawdź, jak oni sprzątają".
Promocja oparta jest na mechanice loterii, w której do wygrania są 4 nagrody pieniężne w wysokości 25 000 PLN oraz 400 nagród dodatkowych w postaci bezprzewodowych odkurzaczy Electrolux. Aby wziąć udział w loterii należy kupić dowolny produkt Cif lub Domestos oraz wysłać sms-a o treści "czysty dom" pod wskazany numer.
Promocja trwa 30 listopada 2009.
Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację promocji odpowiada agencja IQ Marketing. W ramach komunikacji promocji agencja przygotowała materiały POS, dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym, reklamę do prasy handlowej oraz koncepcję spotu TV. Za stworzenie strony internetowej www.jakonisprzataja.pl oraz obsługę platformy sms odpowiada AtomClick. Spot zrealizował dom produkcyjny Hot Lemon.
Dołącz do dyskusji: Cif i Domestos: sprawdź, jak oni sprzątają