Coca-Cola dedykowana graczom
Coca-Cola zaprezentowała nową linię smaków Ultimate, skierowaną do młodych odbiorców zainteresowanych grami komputerowymi. Napoje można kupić m.in. w Wielkiej Brytanii.
Coca-Cola Ultimate oferuje pijącym ją "punkty doświadczenia", które zdobywają gracze League of Legends na podstawie tego, ile czasu spędzają grając w grę. Smak tradycyjnej coli połączony jest tu z nutą cytryny. Ultimate ma być też sposobem na dotarcie do ludzi w internecie, zwłaszcza tych zainteresowanych gamingiem.
Specjalne edycje Coca-Coli
To kolejna specjalna edycja popularnego napoju, której celem jest zwiększanie świadomości marki wśród młodych konsumentów. Coca-Cola miała już limitowane smaki Starlight (inspirowany kosmosem), Dreamworld (ma smakować jak sny) i Byte, który rzekomo ma smak pikseli. Coca-Cola w zakresie promocji produktów nawiązała również współpracę z muzykami Rosalíą i Marshmello.
Specjalne edycje docelowo nie wchodzą do stałej oferty brandu, a ich główny cel to generowanie zainteresowania i medialnego szumu wokół "podstawowej" Coca-Coli.
- [Limitowane serie] są bardziej angażujące i bardziej interesujące niż smak typu "cola z wanilią". Testujemy własne granice.. Chodzi o zaangażowanie konsumentów - mówił w listopadzie ubiegłego roku na branżowej konferencji CEO koncernu James Quincey. Dodała też, że specjalne smaki są motorem napędowym dotarcia firmy do generacji Z.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola dedykowana graczom