CUK Ubezpieczenia wybrał do obsługi mediowej MediaCom
MediaCom Warszawa (GroupM/WPP) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy CUK Ubezpieczenia.
CUK Ubezpieczenia zakończył przetarg na obsługę mediową. Zwyciężyła w nim agencja MediaCom, należąca do GroupM (WPP). Firma nie ujawnia nazw pozostałych uczestników przetargu.
Współpraca CUK i MediaCom obejmuje full service media planning & buying, zespół warszawskiego oddziału MediaComu jest odpowiedzialny za planowanie i zlecanie głównie kampanii w telewizji i VOD.
Umowa, podpisana na czas nieokreślony, obejmuje realizację ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej.
CUK posiada 500 placówek w całej Polsce oraz systemy sprzedaży online, porównujące setki ofert ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych.
W połowie maja br. firma ogłosiła wprowadzenie nowej strategii komunikacji - jej głównym elementem jest kampania pod hasłem "MY.TY".
Dołącz do dyskusji: CUK Ubezpieczenia wybrał do obsługi mediowej MediaCom