SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Czas na studia, czas na pracę, czas na życie" w reklamie Wyższych Szkół Bankowych

Wystartowała nowa kampania reklamowa Wyższych Szkół Bankowych, która jest efektem wygranego przez agencję reklamową PZL przetargu na nową odsłonę komunikacji oferty edukacyjnej uczelni.

Działania prowadzone będą w Internecie i skierowane będą zarówno do polskich jak i zagranicznych studentów.

Realizowana kampania jest kontynuacją dotychczas prowadzonej idei komunikacyjnej "Czas na studia, czas na pracę, czas na życie" i ma zachęcać przyszłych studentów do zwrócenia uwagi na ofertę Wyższych Szkół Bankowych, nie tylko z perspektywy ciekawej oferty edukacyjnej i szerokiego wyboru kierunków studiów, ale również dlatego że model studiowania na tej uczelni wyjątkowo wspiera młodych ludzi w zdobywaniu wiedzy, jednocześnie pozwalając idealnie łączyć ją z życiem prywatnym i zawodowym.

W ramach współpracy agencja PZL odpowiada za kreację spotu internetowego oraz radiowego. Produkcją filmu zajął się dom produkcyjny Timecode, reżyserią Katka Michalak.

Dołącz do dyskusji: "Czas na studia, czas na pracę, czas na życie" w reklamie Wyższych Szkół Bankowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Wyższa Szkoła Gotowania na Gazie. Chodzą słuchy, że tam nawet pies zdobywa tytuł magistra byleby jego właściciel czesne płacił.
odpowiedź
User
Aga
Super uczelnia, poznałam wspaniałych inspirujących wykładowców. Ja polecam WSB. A reklama rewelacja!
odpowiedź