„Czeko pragniesz” - kobiece uwielbienie promuje Mentos Choco (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca Mentos Choco, nowy wariant smakowy cukierków Mentos (produkowanych przez Perfetti Van Melle Polska). Akcję przygotowały firmy Walk Creative, Tango, Sound Tropez i Stage2.
Spot Mentosa Choco opowiada o rozterkach bohatera symbolizującego ten produktu, które wynikają z masowego uwielbienia kobiet dla niego. Reklamy podkreślają, że Mentos Choco zawiera toffi z czekoladą.
Kampania - prowadzona pod hasłem „Czeko pragniesz” - obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowy spot emitowany m.in. w TVN, AXN, FOX, TLC, Polsat News, TV4, TV6 i BBC Brit), internet (reklamy display) oraz outdoor. Zaczęła się 7 września.
Kreacją reklam zajęła się agencja Walk Creative, która pozyskała obsługę marki Mentos w przetargu. Spoty wyreżyserował Dariusz Rzontkowski, wyprodukował dom produkcyjny Tango, udźwiękowieniem zajęło się studio Sound Tropez, a postprodukcją - Stage2. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Poland.
Dołącz do dyskusji: „Czeko pragniesz” - kobiece uwielbienie promuje Mentos Choco (wideo)