SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dane UKE w kampanii Play Online Boxu (wideo)

Startuje kampania reklamująca, że oferta Play Online Box została dołączona do taryf All Inclusive. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy Mediacom.

Kampania informująca, że Play Online Box jest obecnie dostępny w taryfach All Inclusive, przedstawia grupę znajomych, którzy na weekend wyjeżdżają za miasto. Reklama pokazuje, że dzięki Play Online Boxowi mogą bez problemu korzystać z szybkiego internetu mobilnego, np. oglądać mecz.




W spotach i layoutach pojawia się też informacja, że według badań Urzędu Komunikacji Elektronicznej Play Online zapewnia najlepszą jakość transmisji danych z internetu. Ponadto kampania podkreśla, że w ramach tej oferty netbooki takie jak Toshiba NB 520 czy Samsung NC 210 są dostępne już za złotówkę.


Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet, prasę i outdoor. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Dane UKE w kampanii Play Online Boxu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl