SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dentsu Aegis Network sfinalizowała zakup Red8 Group, tworzy Dentsu Solution

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska poinformował o sfinalizowaniu transakcji w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 wejdą w jej skład. W wyniku połączenia powstanie oferta Dentsu Solution.

Dentsu Aegis Network Polska (właściciel agencji: Isobar,Lubię to - linked by Isobar, Carat,  Vizeum, Posterscope, iProspect, Amnet i Amplifi) na początku lutego dostała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na zakup 100 proc. akcji Grupy Red8.

Agencje należące do Red8 Group (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) mają w portfolio współpracę z klientami takimi jak m.in. Bank Zachodni WBK, Ferrero, Harnaś, Kasztelan, Zelmer, Tesco, Carlsberg czy Unilever.

Jak podało Dentsu, zakup Red8 Group wpisuje się w strategię firmy, która zakłada 50 proc. wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje.

- Wierzę, że nasza wspólna oferta - Dentsu Solution - która będzie wynikiem połączenia kompetencji kreatywnych, strategii, contentu, data, technologii i rozumienia znaczenia ekonomii cyfrowej w znacznym stopniu zwiększy wartość Dentsu Aegis Network dla naszych klientów i - co bardzo istotne - doskonale wpisuje się w naszą transformację w kierunku firmy consultingowej nowej generacji - mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Firmy nie podają wartości transakcji.

Agencja R8 Advertising powstała w 2001. Dentsu Aegis Network jest globalną siecią komunikacyjną z oddziałami w 145 krajach.

Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network sfinalizowała zakup Red8 Group, tworzy Dentsu Solution

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Wykupić konkurencję, zredukować personel.
Powtórzyć.

A potem płacz, że w PL nie ma nic polskiego.
Chciałoby się doczekać czasów, gdy to polska AR kupi zagraniczną.
0 0
odpowiedź
User
Roman
Nie da sie wygrywac przetargow wlasnymi kompetencjami to trzeba kupic agencje, ktora to potrafi :)
Po 3 latach okresu przejsciowego cala kadra managerska ucieknie tak jak to bylo z Socializerem :)
Wyrazy wspolczucia dla ludzi z Red8. Poza tymi ktorzy sprzedawali swoje udzialy bo Ci na pewno sa zadowoleni :)
1 0
odpowiedź
User
Piotr
Media Cap kupiło Scholz & Friends
Bridge2Fun / 4Fun - kupili FCB
0 0
odpowiedź