Dialog: nowa oferta dla biznesu - usługi 70x oraz 80x
Telefonia Dialog wprowadziła do komercyjnej oferty zmodyfikowane usługi świadczone z wykorzystaniem numeracji 80x oraz 70x.
Ci, którzy wykupią usługę lub usługi operatora, będą mogli zagwarantować swoim klientom dostępność do informacji o ofercie swojej firmy przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Pod numerami 80x dostępne są profesjonalne infolinie i działy obsługi klienta, a pod numeracją 70x znajdują się specjalistyczne serwisy informacyjno-doradcze oraz rozrywkowe.
Dialog promuje swoją nową ofertę nie tylko jako zróżnicowane sposoby rozliczeń pomiędzy firmą a klientem, ale także jako możliwość budowy indywidualnych scenariuszy obsługowych zależnych od wybranych parametrów, takich jak lokalizacja geograficzna osoby dzwoniącej, data i czas wykonania połączenia, przynależność klienta do grupy VIP czy jego obecność na czarnej lub białej liście. W zależności od tych zmiennych osoby dzwoniące będą obsługiwane przez dedykowaną grupę konsultantów, mogą zostać skierowane do innego biura lub usłyszeć odpowiednie komunikaty.
Dodatkowo, system kolejkowania połączeń oraz inteligentnej dystrybucji ruchu pozwala na zwiększenie efektywności obsługi bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów na zatrudnienie.
W ramach nowej oferty Dialog udostępnia także dedykowany i zabezpieczony certyfikatem Portal do Zarządzania Usługą. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz podręcznikowi, opisującemu krok po kroku poszczególne funkcjonalności, narzędzie może być obsługiwane także przez mniej zaawansowanych użytkowników. Przy jego użyciu możliwe jest m.in. zarządzanie wszystkimi numerami usługowymi w czasie rzeczywistym, rozłożenie ruchu w sytuacjach wymagających interwencji oraz bieżące analizowanie statystyk i raportów ruchowych (np. dostęp do informacji zwrotnych o zainteresowaniu ofertą).
Dołącz do dyskusji: Dialog: nowa oferta dla biznesu - usługi 70x oraz 80x