Dorota Wrotek-Gut dyrektorem marketingu w Jeronimo Martins Polska, Michael Luttgen przeszedł do Kauflandu
Dorota Wrotek-Gut objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej w Jeronimo Martins Polska, firmie do której należy sieć dyskontów Biedronka - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Dorota Wrotek-Gut w Jeronimo Martins Polska pracuje blisko czternaście lat. Poprzednio zajmowała stanowisko senior marketing managera.
Poprzednio, od początku ub.r. do października br., dyrektorem marketingu w Jeronimo Martins Polska był Michael Luttgen. Odszedł z firmy na stanowisko międzynarodowego dyrektora zarządzającego w Kaufland Warenhandel.
Jeronimo Martins Polska jest jednym z największych reklamodawców z branży handlowej. Od września do listopada br. firma prowadziła w sklepach Biedronka drugą edycję promocji „Gang Świeżaków”.
Dołącz do dyskusji: Dorota Wrotek-Gut dyrektorem marketingu w Jeronimo Martins Polska, Michael Luttgen przeszedł do Kauflandu