SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drożeją reklamy w Trójce

Od połowy stycznia cennik reklamowy radiowej Trójki zostanie zrównany z pakietem EuroTrójka. Tym samym czas reklamowy w tej rozgłośni zdrożeje o 15-20 proc.

Od 18 stycznia 2010 cennik reklamowy Programu III Polskiego Radia będzie taki sam jak w pakiecie EuroTrójka. Oznacza to, że wykupując czas antenowy w Trójce, zapłaci się tyle samo, co za pakiet obejmujący tę stację i Radio Euro. Agencja Reklamy Polskiego Radia uzasadnia, że chce w ten sposób zachęcić do korzystania z oferty EuroTrójka, proponując w jej ramach gwarantowany rabat w wysokości 10 proc.

W nowym cenniku reklamowym Trójki najdroższy jest czas antenowy od poniedziałku do piątku między 8:00 a 9:00 (5 tys. zł za 30-sekundowy spot) oraz między 9:00 a 10:00 i 7:00 a 8:00 (po 4,3 tys.). Ogółem w przypadku emisji tylko w tej rozgłośni reklamy w dni powszednie (w godz. 6:00-20:00) będą droższe od 18 stycznia 2010 roku średnio o 14 proc. niż obecnie, a w weekendy – średnio o 20 proc.

Dołącz do dyskusji: Drożeją reklamy w Trójce

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DRS
To ja nie rozumiem, czemu przy takich samych cenach jak w stacjach komercyjnych polskie radio ma kłopoty finansowe będąc jeszcze zasilana z abonamentu
0 0
odpowiedź
User
Jerzy
Płace abonament i nie życzę sobie reklam w państwowych stacjach radiowych. Trójki słucham od zawsze i tym bardziej mi to przeszkadza. Płace abonament od zawsze i bedę go płacił. Nie interesuje mnie, że mniej ludzi płaci. Winę za to ponosi KRiTV czy jak on się teraz nazywa. Dlaczego przeciętny słuchacz ma odpowiadać za błędy nierzgarniętych ludzi, którzy dorwali się do sterowania tak delikatnym środkiem masowego przekazu. W dodatku zarabiając niebotyczne pieniądze. Proszę od nich domagać się zwrotu kosztów za ich bezmyślne decyzje.
0 0
odpowiedź