Egmont wprowadza na rynek pismo „Hello Kitty”
W piątek, 26 lutego na rynku ukaże się pierwszy numer nowego dwumiesięcznika „Hello Kitty” (Egmont Polska). Czasopismo skierowane jest do odbiorców w wieku 3-5 lat, redaktor prowadzącą jest Jolanta Tomala.
Magazyn liczy 32 strony, na których można przeczytać bajki ze świata Hello Kitty, poznać ciekawostki naukowe, rozwiązać łamigłówki i zagadki o różnym stopniu trudności. W dziale Robótki czytelnicy znajdą inspirujące prace do samodzielnego wykonania. W pierwszym numerze zamieszczono trzy bajeczki: o ratowaniu jeżyków, o klasowym zdjęciu i o balu przebierańców. Redakcja przygotowała też sporo zagadek i łamigłówek oraz ciekawostek na temat motyli. Na fanów słodkości czeka przepis na ciasto z potworkami.
Dwumiesięcznik liczy 32 strony, w formacie 208x278 mm. Pismo kosztuje 11,99 zł - nadawca nie zdradza nakładu.
Redaktor prowadzącą jest Jolanta Tomala, product managerem Katarzyna Kaczan-Borowska.
Wprowadzenie magazynu „Hello Kitty” wsparte jest kampanią telewizyjną (m.in. TVP ABC, MiniMini, Disney Junior, Nick Jr i kanały tematyczne Polsatu), kampanią z udziałem influencerów oraz komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu.
Dołącz do dyskusji: Egmont wprowadza na rynek pismo „Hello Kitty”