Dwutygodniki people: „Party” z największym spadkiem, tylko „Gala” zyskała
W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people nadal było „Party”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Zaś jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 255 033 egz. W porównaniu do sierpnia 2014 roku była ona niższa o 27,33 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 13,73 proc. i średni wynik na poziomie 240 224 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała w ciągu roku o 24,63 proc. do 119 580 egz.
Ostatnie miejsce należało do magazynu „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zwiększył się o 7,23 proc. do 63 629 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w rankingu.
ZKDP |
sierpień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
329 538 |
255 100 |
255 033 |
420 230 |
351 022 |
350 955 |
Show |
318 883 |
240 224 |
240 224 |
352 439 |
278 463 |
278 463 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
169 350 |
127 112 |
119 580 |
231 803 |
159 142 |
158 658 |
Viva |
187 550 |
118 828 |
118 828 |
225 836 |
141 110 |
141 110 |
Gala |
137 896 |
63 899 |
63 629 |
134 872 |
59 391 |
59 341 |
W sierpniu 2015 roku w porównaniu do lipca 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Flesz” - było to 13,93 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 32,46 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska).
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
329 538 |
255 100 |
255 033 |
334 555 |
254 744 |
254 677 |
Show |
318 883 |
240 224 |
240 224 |
319 969 |
232 867 |
232 867 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
169 350 |
127 112 |
119 580 |
170 203 |
105 441 |
104 957 |
Viva |
187 550 |
118 828 |
118 828 |
234 079 |
175 940 |
175 940 |
Gala |
137 896 |
63 899 |
63 629 |
147 920 |
85 645 |
85 375 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki people: „Party” z największym spadkiem, tylko „Gala” zyskała