Dzieci sprawdzają produkty w nowej reklamie Kubuś Play
Grupa Maspex rozpoczęła trzecią odsłonę kampanii “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”, w której dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play.
Działania przygotowały agencje Brasil i Starcom (Publicis).
W ramach kampanii „Żaden Kubuś nie dodaje cukru” przygotowano trzy spoty reklamowe. Ich konwencja bazuje na energicznym układzie tanecznym i rytmicznej piosence, w trakcie której dzieci wymieniają produkty z portfolio marki Kubuś i podkreślają, że „żaden Kubuś nie dodaje cukru!”.
Pierwszy spot, emitowany w ramach kampanii, dotyczył całego portfolio produktów marki Kubuś – w tym soków 100% i musów. W drugim spocie, emitowanym w lipcu, dzieci wzięły pod lupę Waterrra. Na ekranie pojawiały się wówczas produkty w nowym designie, a także nowości na sezon letni: Waterrr z zajawkami w PET 500 ml oraz Waterrr gazowany w puszce 200 ml.
W aktualnej odsłonie kampanii dzieci podkreślają, że dodatku cukru nie zawierają również wszystkie produkty z linii Kubuś Play!, takie jak „woda z owocem, marchewkowy i Exotic Play!”.
Kampania „Żaden Kubuś nie dodaje cukru” obejmuje telewizję, kanały digital i social media, a także materiały POS w postaci wobblerów, listw cenowych i stoperów w największych sieciach takich jak Carrefour, Kaufland, Intermarche czy Leclerc. Dodatkowe wsparcie zapewni również współpraca z influencerami.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Brasil, media do niej zaplanował i kupił Starcom (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Dzieci sprawdzają produkty w nowej reklamie Kubuś Play