Edipresse Polska ze spółką Edipresse Mobile i aplikacją Kidla
Wydawnictwo Edipresse Polska powołało spółkę Edipresse Mobile zajmującą się aplikacjami mobilnymi. Pierwszą z aplikacji, w którą zainwestował wydawca, jest kierowana do rodziców Kidla.
Kidla to pierwsze w Polsce narzędzie mobilne do gromadzenia i zarządzania zdjęciami i filmami z dziećmi, umożliwiające także tworzenie pamiętnika dziecka. Korzystając z aplikacji, rodzice dysponują pełną kontrolą nad tym, komu udostępniają zdjęcia, a treści są niepublikowane poza aplikacją. Kidla daje możliwość stworzenia i zamówienia drukowanego albumu ze zdjęciami dziecka za pomocą edytora online i mobile.
Aplikację stworzyli: Michał Malewski, Marcin Urbańczyk oraz Radosław Dobrołęcki, którzy weszli do zarządu nowej spółki Edipresse Mobile. Pozostałe trzy miejsca w zarządzie firmy zajęli managerowie z wydawnictwa Edipresse Polska, które ma 60 proc. udziałów w nowej firmie. To Ewa Redel-Bydłowska (została prezesem Edipresse Mobile), Alicja Modzelewska oraz Izabela Bochenek-Strauss.
- W Edipresse Mobile mamy obecnie aplikację Kidla, ale z pewnością nasze portfolio będziemy rozszerzać o nowe produkty - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Malinowski, dyrektor ds. mobilnych w Edipresse Polska. - Ponadto Edipresse Polska aktywnie poszukuje mobilnych projektów typu start-up. W kręgu naszych zainteresowań są produkty z obszarów food, lifestyle, health & beauty oraz entertainment - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Edipresse Polska ze spółką Edipresse Mobile i aplikacją Kidla