Enea szykuje się do przetagu reklamowego
Państwowa spółka Enea realizuje tzw. badanie rynku w związku z planowanym przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Spółka Enea planuje przetarg na kompleksową obsługę kreatywną. W związku z tym zaprasza agencje do składania odpowiedzi na tzw. RFI (Request For Information), by dzięki temu pozyskać informacje o zainteresowaniu potencjalnych agencji nawiązaniem współpracy z Enea w zakresie kompleksowej obsługi kreatywnej działań reklamowych oraz możliwości realizacji przez nie zleceń spółki w formie umowy ramowej.
W planowanym przetargu Enea chce wybrać agencje, które zajmą się współpracą przy tworzeniu strategii promocyjnej/reklamowej w obszarze offline i online w ramach realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych, współpracą przy tworzeniu strategii zaangażowania społecznego marki oraz przy tworzeniu i realizacji komunikacji z interesariuszami Enea oraz przy przygotowywaniu bieżących działań informacyjno-promocyjnych oraz kampanii z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu.
Agencje te będą również zajmować się komunikacją z klientami biznesowymi i indywidualnymi, realizacją bieżących działań, reklamowych, prosprzedażowych i kampanii marketingowych, tworzeniem projektów materiałów reklamowych i promocyjnych BTL itp.
Do ich zadań należeć będzie także planowanie, organizacja i obsługa loterii promocyjnych, akcji promocyjnych i konkursów.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 2 lipca br.
Dołącz do dyskusji: Enea szykuje się do przetagu reklamowego