Burda Media Polska z nową szefową eventów
Ewelina Buchnajzer objęła stanowisko head of events w Burda Media Polska. Zastąpiła Lidię Tofil, która odeszła z firmy. Pierwszym eventem przygotowanym przez Ewelinę Buchnajzer była tegoroczna gala Kosmetyk Wszech Czasów.
W Burda Media Polska Ewelina Buchnajzer jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną oraz produkcję flagowych wydarzeń.
- Moją specjalnością jest układanie, wymyślanie i działanie. Jestem strażniczką marek i zaciekłą obrończynią spójności, jakości i ogólnie rozumianego piękna. Uwielbiam organizowanie eventów wszędzie i ze wszystkiego - mówi Ewelina Buchnajzer.
Przed dołączeniem do Burda Media Polska Buchnajzer była związana z agencją 2KOMA7 oraz Targami Rzeczy Ładnych i Śląskim Festiwalem Naukowym. Wcześniej pracowała w agencji Live i Agorze. Organizowała i produkowała festiwale muzyczne m.in „Co Jest Grane Festiwal” czy „Olsztyn Green Festival”, trasę koncertową „Women’s Voices” oraz galę wręczenia nagród Wdechy. Pracowała także przy organizacji dwóch edycji wręczenia nagród Fryderyki. W przeszłości była już związana z Burdą jako junior event manager i dziennikarka “Gali”.
Serwis Wizaz.pl wręczył nagrody w segmencie beauty
Pierwszym wydarzeniem przygotowanym Ewelinę Buchnajzer w Burda Media Polska była XIV gala Kosmetyk Wszech Czasów serwisu Wizaz.pl, która odbyła się 9 kwietnia br. w Warszawie. Nagroda KWC jest przyznawana przez społeczność beauty skupioną wokół serwisu Wizaz.pl. W tym roku wyróżnione zostały 72 produkty w 14 kategoriach.
Lidia Tofil z początkiem stycznia 2024 roku objęła stanowisko head of events w agencji Warsaw Creatives. W Burda Media Polska pracowała 12 lat.
Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska z nową szefową eventów