FIC uruchamia FOX Media. W Polsce w zespole Marcin Łukasiewicz i Katarzyna Wrzosek
FOX International Channels powołał FOX Media - nową jednostkę, która zajmie się sprzedażą reklam i sponsoringu na wszystkich obsługiwanych przez spółkę platformach. W Polsce nadal kanały FIC obsługiwać będzie broker TVN Media.
W ramach FOX Media nadawca oferować będzie reklamodawcom różne rozwiązania reklamowe, w tym reklamę natywną i branded content, w ramach kanałów i serwisów pod markami FOX, National Geographic Channel i FOX Sports. Docierają one w sumie do 1,825 mld gospodarstw domowych na całym świecie. Wraz z uruchomieniem FOX Media wewnętrzne zespoły kreatywne spółki zaczną działać pod szyldem FOXLab.
- Dzięki ekspansji FOXLab w stronę obsługi klientów na całym świecie, stajemy się dla nich partnerem oferującym wszechstronne usługi kreatywne i produkcyjne, którego pozycja pozwala na dostarczanie wysokiej jakości partnerstw marketingowych, branded contentu oraz reklamy natywnej, emitowanych na wszystkich typach ekranów i wyświetlaczy. Tutaj nie chodzi już tylko o kanały telewizyjne. Docieramy do widzów za pośrednictwem wszystkich mediów - mówi Hernan Lopez, prezes FOX International Channels.
Zespół sprzedaży FOX Media działać będzie pod przewodnictwem wiceprezesów ds. sprzedaży reklam: Deborah Armstrong (w Europie), Simeona Dawesa (w regionie Azji, Pacyfiku i Bliskiego Wschodu) oraz Juana Vallejo (w regionie Ameryki Łacińskiej).
W Polsce, gdzie nadawca ma takie stacje jak FOX, FOX Comedy, National Geographic Channel czy Nat Geo Wild, zespół FOX Media tworzyć będą Marcin Łukasiewicz, ad sales director Central Eastern Europe oraz Katarzyna Wrzosek, ad sales manager Central Europe.
Izabella Siurdyna, PR manager FIC Poland, zapewnia, że w naszym kraju spółka nadal będzie sprzedawać swoje reklamy w ramach pakietu Premium TV oferowanego przez TVN Media.
Dołącz do dyskusji: FIC uruchamia FOX Media. W Polsce w zespole Marcin Łukasiewicz i Katarzyna Wrzosek