Focus Advertising i Grey Matters łączą się w AirAgency
Agencje reklamowe Focus Advertising i Grey Matters połączyły się wfirmę o nazwie AirAgency. Wspólnie będą świadczyć usługi "fullservice", wchodząc w skład ASM Group.
Decyzję o fuzji agencje reklamowe Focus Advertising i GreyMatters określają jako wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów,które obejmują pełen zakres usług reklamowych. Połączone firmy jakoAirAgency będą się specjalizować w komunikacji 360 stopniwykorzystującej nowe kanały i sposoby dotarcia do konsumenta.
Prezesem zarządu nowopowstałej agencji jest Daniel Gadomski,który dotychczas kierował Focus Advertising, natomiast funkcjęwiceprezesa objął Adam Stańczak, wcześniej szef Grey Matters. Firmaprzejęła portfolio klientów obu agencji (m.in. TNT, Sony, Unilever,Fortis) i weszła w skład ASM Group, w której funkcjonowaładotychczas Grey Matters.
Dołącz do dyskusji: Focus Advertising i Grey Matters łączą się w AirAgency