Frosta reklamuje nowe warzywa mrożone także online
Wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania internetowa poświęcona nowym warzywom marki Frosta. Akcję przygotowały firmy GoldenSubmarine i Media Contacts.
Celem kampanii online jest zaprezentowanie oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki Frosta jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata. Odbywa się ona równolegle z kampanią telewizyjną nowych warzyw (więcej na ten temat).
Zastosowane w kampanii internetowej banery reklamowe prezentują składniki nowych warzyw na patelnię marki Frosta. Przy ich zdjęciach widnieją pytania: Jak to robią Włosi? Lubisz jak jest ostro? Spróbujesz egzotycznych pozycji?
Kampania on-line będzie realizowana do końca listopada br. w serwisach grupy Gazeta.pl, wyszukiwarce Google.pl, portalu kulinarnym Gotujmy.pl oraz platformach VOD. Autorem kreacji graficznych jest agencja GoldenSubmarine. Za planowanie mediów odpowiada agencja Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: Frosta reklamuje nowe warzywa mrożone także online