GfK: nowy standard w badaniach mediów społecznościowych
Instytut GfK opracował i wdraża do swojej oferty jednolity zestaw standardów do zintegrowanych i globalnych badań mediów społecznościowych Social Media Analysis (SMA).
Nowy produkt GfK wykorzystuje globalną sieć firmy, aby dostarczać opracowane w dowolnym języku analizy i zbiory danych dotyczące treści internetowych. Pod uwagę brane są lokalne uwarunkowania danego środowiska internetowego. Możliwe jest także uzyskanie rozbudowanych analiz, które dostępne są dzięki integracji danych uzyskanych z badań SMA z innymi znajdującymi się w zasobach GfK informacjami pochodzącymi z innych projektów badawczych.
Instytut przeprowadził test pilotażowy opracowanych standardów SMA w badaniu "status quo" w Chinach, w którym identyfikowano, zbierano i analizowano publikowane przez użytkowników internetu treści dotyczące czterech wiodących marek smartfonów. Jak zapewnia GfK, skuteczność jaką osiągnięto dzięki przyjętej w badaniu metodologii potwierdziła użyteczność globalnych standardów firmy w zakresie analiz SMA.
Opracowane przez GfK globalne standardy SMA to rezultat projektów prowadzonych przez oddziały firmy na całym świecie. Obejmowały one różnorodne projekty komercyjne, w tym również analizy typu "research on research".
Dołącz do dyskusji: GfK: nowy standard w badaniach mediów społecznościowych