SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Glamki.pl bez własnej redakcji. Murator zmienia strategię w internecie

Spółka Murator rozwiązała redakcję lifestylowego serwisu internetowego Glamki.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Strona nadal jest jednak aktualizowana, a jej dotychczasowi dziennikarze pozostają w firmie.

- Zmieniamy strategię budowy portfolio marek internetowych, w związku z czym reorganizujemy redakcje internetowe, co dotyczy także serwisu Glamki.pl. Wszyscy pracownicy serwisu (około pięć osób - przyp. red.), łącznie z redaktor prowadzącą Michaliną Guzikowską, nadal pracują w spółce - mówi Katarzyna Białek, wiceprezes Muratora i Time odpowiedzialna za pion internetu. Szczegółów nowej strategii Białek nie chce ujawnić.

Mimo braku oddzielnej redakcji, serwis Glamki.pl nie został zamknięty. Pojawiają się w nim głównie artykuły pochodzące z agencji z kontentem lifestylowym, materiały PR oraz tłumaczenia z serwisów zagranicznych. Za dodawanie treści odpowiadają pracownicy pionu internetowego Muratora. Nie jest za to aktualizowany fanpage witryny na Facebooku.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwis Glamki.pl w czerwcu br. miał 228,7 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 784,6 tys. odsłon (zobacz dane serwisów tematycznych).

Dołącz do dyskusji: Glamki.pl bez własnej redakcji. Murator zmienia strategię w internecie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
A to krasnalle maja robić?;)
odpowiedź
User
taniej-juz-nie-mozna
I sam PR shit na stronce...
odpowiedź
User
Aleksander
Pewnie każą etatowcom pisać teksty, tak jak to robią m.in. z Mowimyjak.pl. Każda z osób ma to napisania 2 teksty tygodniowo. Kolejne 2 tym razem dla Glamki.pl nie zrobią nikomu większej różnicy...
odpowiedź