GLS odświeża identyfikację wizualną
Dostawca usług kurierskich GLS zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki.
Jak podaje w komunikacie GLS, "nowa identyfikacja wizualna marki odzwierciedla cele, które stawia przed sobą GLS, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości".
Niebieski i żółty w nowym logo GLS
Nowy projekt graficzny jest połączeniem kolorów niebieskiego i żółtego. Żółta strzałka, która od dawna jest symbolem firmy, została wkomponowana w literę G o kształcie bardziej zwartym od dotychczasowego, a cały skrót kończy kropka symbolizująca specjalistyczne kompetencje GLS, misję świadczenia usług doręczenia "od punktu do punktu" i relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej.
po prawej: nowe logo GLS, po lewej nowa wersja
- W związku z szybko zmieniającymi się potrzebami klientów i rynkiem usług kurierskich, nadszedł czas, abyśmy i my się zmienili - mówi Martin Seidenberg, CEO GLS Group. - Zaktualizowana identyfikacja wizualna marki odzwierciedla charakter naszej pracy i nasze ambicje w sposób bardziej wyrazisty i innowacyjny. Jest dynamiczna, odważna, nowoczesna, sugestywna i osobista. Doskonale wyraża to, kim jesteśmy i kim będziemy - dodaje Seidenberg.
Odświeżona identyfikacja wizualna marki będzie stopniowo wprowadzana na wszystkich rynkach w Europie i Ameryce Północnej, a oficjalnie debiutuje 4 października 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: GLS odświeża identyfikację wizualną