GPD promuje systemy ociepleniowe Rockwool
Firma Rockwool rozpoczęła pod hasłem "Ociepl ściany i jedź do ciepłych krajów!" konkurs promujący produkowane przez nią systemy i materiały ociepleniowe. Zarówno tą akcję, jak i towarzyszącą jej intertetowo-prasową kampanię reklamową przygotowała agencja GPD.
W promocji prowadzonej przez Rockwool za kupienie kompletnego systemu ociepleń ścian zewnętrznych marki Ecorock lub płyt fasadowych Fasrock otrzymuje się 5-procentowy rabat. Ponadto zgodnie z hasłem akcji "Ociepl ściany i jedź do ciepłych krajów!" za przesłanie kopii faktury nabycia tych materiałów wraz ze zdjęciem pokazującym je na placu budowy można wygrać vouchery na wyjazdy zagraniczne. Rockwool kieruje swoją zaplanowaną do końca stycznia przyszłego roku promocję zarówno do dystrybutorów, jak i wykonawców oraz inwestorów indywidualnych.
Akcji towarzyszy kampania reklamowa w pismach wnętrzarskich (m.in. w "Muratorze" i "Ładnym Domu"), a także w wybranych serwisach internetowych. Kreację i zasady promocji przygotowała agencja reklamowa GPD, która odpowiada też za obsługę konkursu.
Dołącz do dyskusji: GPD promuje systemy ociepleniowe Rockwool