Grayling Poland i Circle K Polska rozszerzają współpracę
Firma Circle K Polska rozszerzyła zakres współpracy z Grayling Poland o obsługę mediów społecznościowych i działania influencer marketingowe. Agencja pracuje dla klienta już od ponad roku.
Grayling Poland od stycznia 2017 roku odpowiada za realizację kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej spółki Circle K Polska.
W ramach rozszerzonej umowy z Circle K Polska zespół agencji odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie koncepcji kreatywnej i contentu oraz kompleksową obsługę profili firmy na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo realizowane będą aktywacje dla influencerów.
Za prace odpowiada dział konsumencki, a nadzór nad nimi sprawuje Anna Kuprian, szefowa kompetencji digital w Grayling Poland, i Agata Kwapień, account manager.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
Dołącz do dyskusji: Grayling Poland i Circle K Polska rozszerzają współpracę