Gronowska i Kozieł na czele nowych działów w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Wydawnictwo Bauer wydzieliło z segmentu reklamy pism kobiecych dwa odrębne działy: dział reklamy pism kobiecych premium oraz dział reklamy pism poradniczo-rozrywkowych. Ich szefami zostali Agnieszka Gronowska i Cezary Kozieł.
Agnieszka Gronowska jako dyrektor reklamy pism kobiecych premium będzie koncentrowała się obecnie na sprzedaży powierzchni reklamowej w magazynach „Kobieta i Życie”, „Olivia”, „Świat Kobiety”, „Tina” oraz „Naj”. Wcześniej Gronowska w jednostce pracowała jako dyrektor reklamy pism kobiecych.
Cezary Kozieł jako dyrektor działu reklamy pism poradniczo-rozrywkowych. zarządzać będzie pozyskiwaniem reklam do kilkunastu tytułów wydawnictwa z segmentu yellow. Łączyć będzie nowe obowiązki z byciem szefem reklamy segmentu młodzieżowego.
- Zmiany podyktowane są troską o zagwarantowanie najwyższego poziomu sprzedaży reklam oraz jeszcze lepszej obsługi klientów reklamowych - podaje spółka w komunikacie.
Bauer podkreśla, że dotychczasowy dział reklamy magazynów kobiecych i pism poradniczo-rozrywkowych, liczący 11 osób, pozyskiwał reklamy do blisko 20 magazynów i w związku z tym zarzadzanie budżetem poszczególnych tytułów było utrudnione.
- Przeprowadzona reorganizacja jest także odpowiedzią na rozwój portfolio Wydawnictwa w segmencie pism poradniczo rozrywkowych oraz na rosnący popyt na reklamy w magazynach kobiecych premium - tłumaczy firma.
Dołącz do dyskusji: Gronowska i Kozieł na czele nowych działów w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer