SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w polskim kanale telewizyjnym dla dzieci

Więcej zabawy, więcej muzyki, więcej edukacji - takim hasłem promuje zmiany Junior Channel. Stacja w poniedziałek 30 września wprowadza nowy logotyp i oprawę graficzną. Zdaniem nadawcy, to kolejny etap w procesie harmonizacji i unowocześnienia opraw kanałów telewizyjnych z portfolio Grupy MWE Networks.  

O tym, że Junior Music przygotowuje się do zmian, informowaliśmy dwa tygodnie temu. Teraz nadawca informuje, że nowa oprawa graficzna została stworzona przez Julię Hołyńską. Zastosowano w niej kolorowe scenki rodzajowe, zakończone humorystycznie. Mają one współgrać z energiczną muzyką, dzięki której dzieci mogą się bawić i uczyć.

- Naszą ambicją jest, aby Junior Music nie tylko dostarczał rozrywkę, ale również pełnił rolę opiekunki i nauczyciela – oferując bogatą edukacyjną i rozrywkową ofertę programową, dzięki której rodzice mogą spokojnie zostawić swoje dzieci przed telewizorem – powiedział Karol Warda, wiceprezes MWE Networks. - To nie jednorazowa zmiana, ale kontynuacja naszej strategii harmonizowania opraw i dopasowywania ich do nowych standardów - dodał.

W ostatnich miesiącach zbliżoną do siebie identyfikację wizualną otrzymały stacje: TVC Super, TVC i Antena HD. Junior Music to kanał muzyczny dla dzieci. Rozpoczął nadawanie 1 września 2019 roku, zastępując Top Kids Jr. Stacja jest dostępna w wybranych sieciach kablowych (m.in. Vectra), serwisach streamingowych (Pilot WP czy goNET.TV). Od 1 marca Grupa MWE Networks jest też nadawcą „bliźniaczej” stacji Junior Channel, emitującej produkcje animowane dla dzieci w wieku 2-6 lat.

Oferta programowa Junior Music będzie wzmocniona

W kolejnych krokach nadawca planuje zmiany w doborze muzyki oraz wzmacnianie oferty programowej dzięki takim formatom jak „Cocomelon” czy „GoBuster” oraz nowościom, które pojawią się w listopadzie.

Pracami nad oprawą Junior Music kierowała Anna Zawiślińska, dyrektor muzyczna kanałów Grupy MWE Networks. - Nowa oprawa graficzna jest pierwszym krokiem w strategii zmian wprowadzanych na kanale Junior Music. Kolorowa, wesoła i bardzo dziecięca taka jak sam kanał i emitowana w nim muzyka. Mamy nadzieję, że wprowadzane nowości oraz przeboje z dziecięcych playlist przypadną naszym milusińskim do gustu i będą się doskonale bawić w rytm Junior Music - powiedziała.

Łącznie w skład Grupy MWE Networks wchodzi 17 kanałów telewizyjnych. Są  to: Antena HD, TVC, Power TV, Nuta.TV, Nuta Gold, Ultra TV 4K, Adventure, Top Kids, Junior Music, Home TV, Filmax, Xtreme TV, Golf Zone, Pogoda24.TV, Junior Channel, TVC Super oraz Szlagier TV. Największym zasięgiem może poszczycić się Antena HD. Stacja wchodzi w skład ogólnopolskiego MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej. Spółki Grupy MWE Networks są też operatorami multipleksów lokalnych naziemnej telewizji cyfrowej: MUX-L1 (Jelenia Góra), MUX-L3 (Częstochowa, Tomaszów Mazowiecki), MUX-L4 (Wrocław, Świnica). Firma ubiega się również o kilka koncesji radiowych, a także chce rezerwacji pasma przewidzianego dla MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w polskim kanale telewizyjnym dla dzieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl