Grupa Ogilvy wypromuje Link4
Grupa Ogilvy wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową Link4. Firma będzie odpowiedzialna za klasyczne reklamy oraz działania interactive i public relations dla tej marki.
Ponieważ Grupa Ogilvy będzie kompleksowo obsługiwać Link4 w zakresie marketingu, zaangażowała do tego swoje różne struktury. I tak najważniejszą rolę - związaną z kreacją kampanii - odgrywa agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, a strategię działań marketingowych opracowała spółka Ogilvy Brand Consulting. Z kolei koncepcję akcji w internecie przygotowała Ogilvy Interactive, a działań public relations - Ogilvy Public Relations.
W ostatnim czasie obsługą reklamową Link4 zajmowała się agencja Change Communications, która przygotowała dla firmy m.in. kampanię z udziałem satyryków Grzegorza Wasowskiego i Sławomira Szczęśniaka oraz akcję "Zostańmy przyjaciółmi" pokazującą klientów odchodzących od swoich agentów ubezpieczeniowych. Wcześniej dla Link4 pracowała też Euro RSCG Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Grupa Ogilvy wypromuje Link4