Hand Made trzeci rok będzie pracować dla marki Curly
Firma Lorenz ponownie powierzyła obsługę profilu chrupek Curly w social media Hand Made. Agencja współpracuje z Curly od czerwca 2022 roku.
Zakres współpracy obejmuje prowadzenie działań w mediach społecznościowych, w tym kreację, moderację i promocję treści na Facebooku i Instagramie. Agencja odpowiada także za kampanie z udziałem influencerów oraz gry aktywizujące użytkowników.
Czynnikiem, który zdecydował o przedłużeniu współpracy firm jest zaufanie i owocna, dotychczasowa współpraca realizująca cele marki.
- Wprowadzamy powiew świeżości w naszą współpracę. Wdrażamy nowe koncepcje graficzne, nadal mocno podkreślając luźnego ducha marki. Realizujemy kampanie ongoing na dwóch kanałach w Meta: Facebooku i Instagramie, przy czym zaznaczamy mocny akcent działań na Instagramie - mówi Daria Sobczak-Hnat, specjalistka social media w Hand Made.
Agencja pracuje dla marki Curly od 2022 roku.
To nie jedyna współpraca na linii Lorenz - Hand Made. Agencja przygotowała między innymi kampanię aktywacyjną w kanałach digitalowych dla wspólnego projektu marek NicNac’s i Crunchips.
Dołącz do dyskusji: Hand Made trzeci rok będzie pracować dla marki Curly