Harry i Meghan Markle z nowym serialem dla Netflixa, wśród bohaterów Greta Thunberg
Książę Harry i Meghan Markle w ramach współpracy z Netflixem wyprodowali serial dokumentalny „Live to Lead”, nawiązujący do dorobku Nelsona Mandeli.
„Live to Lead” ma opowiadać - jak stwierdził książę Harry w zwiastunie - o „ludziach, którzy podjęli odważne wybory”. - Żeby walczyć o zmiany i stać się liderami - dodaje Meghan Markle.
Bohaterami 7-odcinkowej serii będą m.in. premier Nowej Zelandii Jacinda Ardern, była sędzia Sądu Najwyższego USA Ruth Bader Ginsburg, prawnik i aktywista Bryan Stevenson, aktywistka klimatyczna Greta Thunberg, południowoafrykański rugbysta Siya Kolisi, aktywistka feministyczna Gloria Steinem i pierwszy sędzia Sądu Konstytucyjnego w RPA Albie Sachs.
„Live to Lead” pojawi się na Netfliksie 31 grudnia.
Książę Harry i Meghan Markle w ramach swojej firmy Archewell byli producentami wykonawczymi „Live to Lead”. Przy realizacji pracowały też firmy Cinetic Media i Blackwell & Ruth we współpracy z Fundacją Nelsona Mandeli.
Reżyserem serialu jest Geoff Blackwell.
W ostatnich tygodniach na Netfliksie pojawił się 6-odcinkowy dokument, w którym książę Harry i Meghan Markle opowiadają o swoim życiu. Netflix podał, że produkcja w pierwszym tygodniu od premiery osiągnęła najwyższą oglądalność w historii wszystkich produkcji dokumentalnych na platformie.
Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.
W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.
Według badania Mediapanel we listopadzie br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 13,03 mln polskich użytkowników (dało to 43,87 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 6 godzin, 7 minut i 56 sekund.
Dołącz do dyskusji: Harry i Meghan Markle z nowym serialem dla Netflixa, wśród bohaterów Greta Thunberg