Honki i Bidlab wypromują markę Twinson w internecie
Honki Digital Agency we współpracy z Bidlab zajmie się kompleksową obsługą marki budowlanej Twinson w internecie.
Do zadań agencji należy przygotowanie serwisu internetowego Twinson i jego rozwój, pozycjonowanie i content marketing oraz kampanie reklamowe - wizerunkowe i sprzedażowe. Do współpracy z Honki została zaproszona agencja mediowa Bidlab, która zajęła się planowaniem i zakupem mediów.
Kreacja reklamowa jest skierowana do zainteresowanych tematyką budowlaną oraz remontem domu lub mieszkania. Równocześnie z kampanią display prowadzona jest także promocja w wyszukiwarkach. Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w lipcu, natomiast drugi ruszył na początku sierpnia. Działania potrwają do końca października tego roku.
Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji. Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony.
Twinson to marka budowlana, należąca do firmy Inoutic/Deceuninck. W ofercie firmy są funkcjonalne rozwiązania w budownictwie i architekturze.
Dołącz do dyskusji: Honki i Bidlab wypromują markę Twinson w internecie