Paweł Piskorz online advertising specialist w agencji Bidlab
Do zespołu Bidlab dołączył Paweł Piskorz, gdzie objął stanowisko online advertising specialist. Ostatnio pracował w Get More Social.
Piskorz odpowiada w Bidlab za trafikowanie kampanii, głównie z wykorzystaniem rozwiązań social mediowych, a także za wsparcie klienta w planowaniu działań efektywnościowych. Ponadto, do jego zadań należy realizacja celów optymalizacyjnych i tworzenie raportów z przeprowadzonych działań.
Paweł Piskorz poprzednio pracował w agencji Get More Social, gdzie odpowiadał za planowanie, tworzenie, analizę oraz optymalizację kampanii PPC dla takich marek jak Amica, Intermarche, SuperFish, GoodFood, De Longhi Polska, GLS Poland, MINI, Turner Polska czy Tesa Polska.
Wcześniej pracował firmie Kinguin Poland w dziale obsługi klienta oraz jako manager ds. automatyzacji marketingu.
Dołącz do dyskusji: Paweł Piskorz online advertising specialist w agencji Bidlab