IKEA stawia na reklamy od JWT Warszawa
Agencja JWT Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową IKEA Retail, w finale wygrywając z Grey Group. Umowa została zawarta na trzy lata.
W prowadzonym od lipca br. przetargu na obsługę IKEA Retail oprócz JWT Warsaw i Grey Group brały udział Brasil i Euro RSCG. Poprzednio IKEA Retail współpracowała już z Euro RSCG i JWT Warszawa w zakresie kreacji ATL, ale nie na stałe, tylko na zasadach projektowych.
- Po zakończeniu przetargu na agencję reklamową i konsolidacji budżetu mediowego będzie nam łatwiej wspólnie pracować nad realizowanymi projektami - mówi Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA. - Planujemy wprowadzić bardziej efektywne metody pracy z naszymi partnerami, np. przy nowym projekcie będziemy organizować jeden briefing dla wszystkich firm z obszaru reklamy i mediów, z którymi współpracujemy. Chcemy też, aby nasi partnerzy kontaktowali się ze sobą bezpośrednio - dodaje.
W zakresie działań reklamowych i public relations IKEA Retail pracuje współpracuje również z K2 Internet (kreacja i strategia digital), domem mediowy MEC (planowanie i zakup wszystkich mediów), agencją Kalicinscy.com (social media) oraz agencją Questia Communications Management Consultants (PR korporacyjny i produktowy).
Dołącz do dyskusji: IKEA stawia na reklamy od JWT Warszawa