Serdeczne powitania w kampanii IKE w ING Banku Śląskim (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kampanię reklamującą indywidualne konto emerytalne. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.
- Emerytura to forma odroczonej nagrody - dziś „żegnamy się" z częścią swojego budżetu, żeby „powitać" odłożone pieniądze po osiągnięciu wieku emerytalnego. W naszym nowym spocie pokazujemy oszczędzanie na emeryturę jako metaforę powitań bliskich osób po dłuższym rozstaniu - opisuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.
Akcja wynika z faktu, że według sondażu zleconego przez ING tylko jedna trzecia Polaków twierdzi, że każdy z nas powinien sam zadbać o odłożenie odpowiednich funduszy na przyszłość, natomiast większość uważa, że jest to rola państwa. W kampanii bank stara się zmienić to nastawienie.
Reklamy podkreślają też, że w ramach obecnej promocji posiadacz indywidualnego konta emerytalnego w ING Banku Śląskim otrzyma 100 zł bonusu za regularne odkładanie.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 kwietnia, obejmuje internet (największe portale, strony i aplikacje mobile, platformy social media) oraz oddziały ING Banku Śląskiego (plakaty, animacje multimedialne).
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: Serdeczne powitania w kampanii IKE w ING Banku Śląskim (wideo)