Instytut Książki planuje nową odsłonę kampanii promującej czytelnictwo
Na drugą połowę roku Instytut Książki planuje ogólnopolską kampanię promującą czytelnictwo wśród najmłodszych. Ma na nią ponad 1,6 mln zł netto i będzie szukać agencji do jej realizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowaną na drugą połowę tego roku działania będą kontynuacją kampanii "Mała książka - wielki człowiek" realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017 i 2018, skierowanej głównie do osób posiadających dzieci, zachęcającej do czytania generacyjnego.
W związku z ich realizacją Instytut Książki będzie w niedługim czasie szukać w przetargu agencji, która zajmie się zakupem mediów (telewizja, radio, otudoor), produkcją reklam (spoty, virale), obsługą strony www, działaniami w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter), eventami, działaniami ambientowymi i obsługą PR.
Budżet jaki ma na te działania wynosi 1,63 mln zł netto (bez VAT).
Ubiegłoroczną kampanię promującą czytelnictwo realizowały dla Instytutu Książki agencje BringMore Advertising i Media Group.
Dołącz do dyskusji: Instytut Książki planuje nową odsłonę kampanii promującej czytelnictwo